czwartek, 3 lipca 2014

Top 10 teledysków do EDM

Witajcie dziś chciałbym przedstawić 10 dziwnych/ciekawych/mających coś w sobie teledysków do muzyki elektronicznej.


10. Duck Sauce - NRG - Teledysk jest śmieszny i ma w sobie dużo energii (jak sama nazwa wskazuje), bardzo podoba mi się ten motyw :)

9. Dillon Francis & DJ Snake - OMG! Te ich oczy...

8. Skrillex - Ragga Bomb (feat. The Ragga Twins) - oczywiście nie mogło zabraknąć tu Skrilla. Wybrałem ten teledysk, ponieważ nie znam nikogo kto by wymyślił wideo z  czarnoskórymi 'ninjami', bijącymi się na miecze świetlne ze stawkami bab trzęsących swoimi błyszczącymi spódniczkami. XDD

7. PSY - Hangover (feat. Snoop Dogg) - Nigdy nie spodziewałem się takiego połączenia! Teledysk jest co najmniej dziwny. Nie skomentuje więcej... Dwa psy w trapowym wydaniu, jak wam się to podoba?

6 .Daft Punk - One More Time - Kocham tych niebieskich ziomków!

5. Daft Punk - Harder Better Faster Stronger - Sorry, nie mogłem się powstrzymać, bo te awatary z dałnem mnie uwiodły XD

4.Bingo Players ft. Far East Movement - Get Up (Rattle) - Kaczuszki <3

3. Redfoo - Let's Get Ridicolous - Redfoo, nawet w LMFAO miał zarąbiste teledyski :D

2. DJ Snake & Lil Jon - Turn Down For What - XDDDDD Po prostu obejrzyjcie.



1. Duck Sauce - Big Bad Wolf - Nie wiem co im siedziało w tych głowach :|



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz