niedziela, 11 stycznia 2015

No w końcu!

Dobra. Nie będę obijał w bawełnę. No bo ten...
SKRILLEX BĘDZIE W POLSCE!

Nie żartuję, chodź i tak większośc z was pewnie o tym wie Sonny pojawi się 13 lutego w Gdańsku dzięki organizacji illegalbreaks. Razem z nim zagrają Polacy;
-Gooral
-Auer
-Err Bits
-Twin Prix

Dla niewtajemniczonych - Bilety są już prawie wyprzedane. Są 3 pule.
Pierwsza była z 99 zł, druga za 125, aktualnie bilet dostaniecie za 145zł m.in. w Empiku czy Saturnie. Osobiście udało mi się załapać na pierwszą pulę - jadę! :D
Do zobaczenia na koncercie!

Przydatne linki:
-illegalbreaks na Facebooku
-Skrillex w Polsce - Wydarzenie
-Kolekcja koszulek z okazji koncertu (edycja limitowana)

6 komentarzy:

  1. Ja też załapałam się na pierwszą pulę, fajnie że przypomniało ci się o blogu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, miło widzieć takie słowa. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszcze, licze na zdjecia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle czekam na kolejny wpis na tego bloga, żałuje, że nie mogłam jechać ale mam nadzieje, że świetnie sie bawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żyjesz tam jeszcze? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy nowe wpisy? Stęskniłam się��

    OdpowiedzUsuń